'cause I got too much life running through my veins going to waste

Hej hallå bloggen. Det är olagligt längesen jag uppdaterade dig och det ber jag om ursäkt för. Idag är det söndag och underbart varmt ute. Medan andra klagar på hög fuktighet, svettiga knäveck och frizzy hair så välkomnar jag detta väder med öppen famn och mycket kärlek. Det var så längesedan vi träffades. Det är sommar och min sebumproduktion är i sitt esse. Håret är solblekt och slitet, benen epilerade och hårsäckarna arga som bin. Fötterna är misskötta med avskavt nagellack, förhårdnader och skoskav. Jag tänker gå omkring i jeansshorts och vara barfota hur som helst. Denna sommar ska bli den bästa i mitt liv och hittills har den inte svikit mig. Midsommar var fantastiskt på Öland med härliga vänner, god mat, mycket vin, genomblött tält och bakisdöden deluxe. Det enda som retar mig en smula är att jag inte får vara ledig när jag vill. När ni ligger på stranden och steker en tisdag så sitter jag och mailar restordrar till apotek eller hjälper våra (och även andra apotekskedjors) kunder. Like a baws. Men det är lugnt. Snart åker vi till Sthlm och ser Paul Simon och då får jag EN ledig måndag. Graceland.... Poängen med det här inlägget är att jag vill berätta hur nedrans lycklig jag känner mig. Jag har frihet i blicken och livet står i farstun - jag lovar att du inte ska behöva vänta längre. Jag ska förvalta dig väl. Kom ihåg detta, mina vänner, för jag känner på mig att ni kommer få påminna mig ibland. Idag vet jag att Emelie och Andreas åker till Grekland och just för att jag är fruktansvärt avundsjuk så tänker jag bildbomba här med pics från min och mammas Kreta-resa i maj.
There's... someone on the wing... some... thing!
Jag var tvungen att hälla i mig en halv flaska whisky och en öl för att ens sätta min fot på planet. Det första jag gör är att börja prata med stolsgrannen och tycka att "det är synd att man inte kan beställa in sprit före planet lyfter".
Både jag och mamma underskattade den grekiska vårsolen och fick snygga brännor redan första dagen.
Obligatorisk fotbild i hav.
På en fantastisk beach bar i Platanias
Vår balkong med all inclusive-öl och all inclusive-gin och tonic
Fina mamma
Utsikt
Lårbild
Livsnjutare deluxe
Going to Chania
New Era-kepsen på stranden, Hip-Hop saved my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0