float on

 
De har gjort om här så jag vet inte vad jag gör eller hur det kommer att se ut. Som vanligt är det utsidan som räknas, först och främst. 
 
I fredags slutade jag på KC och gjorde allt för sista gången - hämtade kaffe tio gånger, köpte lunch av Steven, skickade restordermail, ställde kaffekoppen i diskmaskinen, loggade ut från datorn. Kramade kollegor och chefen farväl. Trodde jag skulle storgråta, men jag var bara nära när jag sa hej då till Angelica. Ett djupt andetag hjälpte, så jag grät inte. Jag tog på mig skorna och mina presenter under armen och gick ut. Sista veckan gick så fort. Jag kände mig tom, och lite ledsen. Idag känner jag mig ännu mera tom, och lite mer ledsen. Är sjukt glad för andra saker, men I HATE good byes och blir deppig av alla slags avslut. Jag blir deppig av att ha färdigmålade tånaglar, deppig när mammas semester var slut, när bussresan till jobbet är över, att åka hem från stan efter en perfekt utekväll. Jag blir till och med ledsen när Let's Dance slutar gå på tv för säsongen, trots att jag knappt kollat. 
 
Näe. Så deppig är jag inte. Kan jag bara skriva i deppmode? Är det nåt fel på mig? Ganska många förvisso.. Anywho. Jag har fått en tills vidare-anställning på kundcentrum och är just nu tjänstledig för att jobba på ett annat jobb. It is kind of awesome. Har jobbat första dagen idag och allt var rörigt, jag har inte fått några inlogg och det fanns knappt tid till att lära upp mig. Det gör ingenting, det var kul. Jag lärde mig nya saker ändå, jag packade upp varor, jag läste rutiner, jag svarade i telefon, jag registrerade hållbarhet. Nästa vecka kommer regionlogistikern och utbildar mig. Det blir bra! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0