I am the man


Sitter på jobbet, bakfull och daun. Ingen ringer längre, men vi har 4000 kundklubb i kö. Folk kan inte stava och folk kan inte sina personnummer och folk har definitivt inte haft välskrivning i skolan. Jag försmäktar på denna ö. Det står ju på blanketten att man vänligen ska TEXTA TYDLIGT!

Igår hade jag superkul med John, Amanda, Moa och Toffa. Vi spelade Vem där och drack liiitet för mycket, lyssnade på gamla goingar och sjöng Sing Star. Jag gick och la mej vid tolv i tron att jag var ganska nykter, åtminstone absolut läggbar, men det var jag tydligen inte så jag sprang fram och tillbaks till badrummet ett par ggr, sedan somnade jag äntligen. Idag mår jag som en påse mögel. men om två timmar går jag av mitt pass och cyklar hem till Djurängen för att äta grillat och heja på Malena. La Voix FTW!


Toto - Africa

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha ,var det så illa Kersti :P själv steg jag upp vid sju dagen efter och bilade tvärs över sverige typ. det var inte jättesnällt mot mina tarmar.



nu ska jag lyssna på TOTO! Puss!

2009-05-17 @ 12:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0