you shut your mouth when you're talkin to me



Åh vad trött jag är.  Ingenting hjälper, inte kaffe, inte snus, inte frukost, inte kallt vatten, inte Visine Trötta ögon.. Jag känner mej som Kalle Anka i husvagnen på julafton.

I förrgår gick vi på  Änglar och demoner, som var slut vid halv tolv (den var mycket spännande). Igår började jag jobba vid nio. Jag försov mej till kvart i nio och sprang direkt till jobbet. Tur att jag har nära nu för tiden, men jag kom ändå litet försent. Och det värsta med att försova sej är att hela dagen blir förstörd. Man vaknar liksom aldrig och så fattar man ingenting. Hela dagen igår är som en enda dimma och alla skrattade åt mej på jobbet. Och inte nog med det, när jag skulle köpa en chokladbit för en tia ur automaten så fastnade den. Den fastnade. Det är sånt som bara händer på film trodde jag. Ack så fel jag hade. På film brukar de alltid skaka om den där automaten eller försöka stoppa in armen i munnen på den, men jag knackade bara försiktigt på rutan.. Den satt fortfarande fast, konstigt nog.

Igår var vi på teater, En midsommarnattsdröm, av Jenny Nyströms elever. Nils var bäst såklart (det är han alltid), men igår var jag helt sjukt imponerad av honom. Fan vilken duktig lillebror jag har. Han kommer bli stor. Och säkert rikare än sultanen.


Nyhetsmorgon har speciella gäster idag: KACKERLACKOR. Fy fan vad äckligt. De ser ut som taxar, som han på Nyhetsmorgon sa. Jävla jävla äckel-djur. Nu släppte de lös en på bordet.. Jag hade DÖTT om jag varit där. Fy faaaaaaaan kackerlackorna har bajsat i burken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0