need I say more


Hej hallå dagboken

Idag är det torsdag, känns som veckan blåst bort, som vanligt. Igår lyckades jag göra klart två skoluppgifter på en timme, what uP! Idag försöker jag öva in lite smått vad jag skrivit, eftersom jag ska redovisa för min grupp ikväll. Vi har föreläsning 18-21, med andra ord värsta tiden för att sitta still i tre timmar och koncentrera sig. Jag har en känsla av att jag kommer ha nära till insomning.. Jag ska ha på mej respect-kläder och svarta ögon, se sur ut och mörda en viss gubbjävel med min blick också, så det är nog bäst om jag dricker lite kaffe innan jag sticker..

Träningsvärken är värre idag, det skär i hela överkroppen och jag kan varken nysa eller skratta utan att falla ihop på golvet av smärta. Det var svårt igår kan jag säga, under Bonde söker fru. Vad gillade ni Rogers tanga-badbyxor? Jag tyckte de var underbara, särskilt ihop med hans kritvita kropp och morotshår. Vilken färgkombination, han lyckades verkligen! Jag blev mållös för en sekund, sen började jag skratta, sen kom det några tårar.. Ja, både lyckan och smärtan var total.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0