smile like you mean it


Är hemma hos mamma och pappa och ligger i sängen i mitt gamla rum. Har försökt plugga hela dagen men min hjärna är död och full av annat så det har hittills varit snarast omöjligt. Bad läraren om uppskov, precis som resten av kursarna, till på fredag. Ett magsår mindre..

Igår hälsade jag på Siv och de små valparna. Cirkus en decimeter långa, fyra är nakna och en ser ut som Siv. Gullegullegulle.. Imorgon ska jag vara hos dem nästan hela dagen och se till att de inte biter varandra i snopparna. Eftersom de är blinda, hur kan de då veta skillnaden mellan en valpsnopp och en tutte?

David Gray kommer till Cirkus den 31 januari och jag bara måste gå. Det var längesen den chansen fanns sist och då hann biljetterna ta slut ikapp med mina pengar. Nu finns det både biljetter och pengar kvar så vad hindrar mej? Det är faktiskt min och Victors kärleksmusik och något jag definitivt vill göra ihop med honom. This years love, Lately, Please forgive me, Sail Away, Be Mine, You're the world to me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0