mmmmmmmmmm

Idag började jag vid sju. Det kändes ungefär som att hugga sej själv i magen med en kniv. Försov mej till kvart över sex så jag fick halvspringa till jobbet. Det är alltid roligt att börja dagen så tycker jag. Stress, jäkt, hjärtattack. Har också jobbat hela helgen så jag har inte gjort ett skit som var roligt. Förutom att titta på Project Runway i lördags. Igår tränade vi Abs. ABS. Det säger allt. Jag har ont idag. Men ont ska med ont fördrivas, det blir alltså Body Balance ikväll.

Happ. Annars har jag bara pratat med döva, synskadade, psykiskt sjuka och nästan döda människor idag. Sitter och löser "Extremt svårt sudoku" på sudokukryss.se. Det är dock inte extremt svårt. Det är typ medel. Konstigt hur olika sajter och tidningar bedömer svårighetsgraden på sina sudokun. Vissa medel kan vara extremt svåra, vissa svåra kan vara extremt lätta osv. Högst ointressant inlägg..

Adjö


Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt att höra ifrån dig! Har ringt dig förut i kväll, men du var väl på ditt body balance...Själv har jag läst nyttig litteratur som damp ner i brevlådan, nämligen "airshoppen"!! Härligt med lite inspiration om dofter, drycker x-tra-priser mm...Särskilt när inte vädret här hemma är så tilltalande nu under de sista semesterdagarna. Börjar ju på torsdag. Sen blir det att gneta i tre veckor innan den "riktiga" semestern börjar. Ska du me`?! Blir det fint väder i morgon åker jag och solar förresten, ska du med då då? Puss

2010-08-09 @ 20:42:39
URL: http://keerstins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0