my oh my


Aj aj aj aj aj aj aj.. och suck och stön och gäsp och jämmer och död! Nu har jag tränat ihjäl mej tror jag. Tisdag - vattengympa, onsdag - bodybalance, torsdag - vattengympa. Och så träningsvärk på diverse ställen samtidigt. Men inte sådan träningsvärk som får en att undvika ännu ett pass, därför trodde jag att jag utan vidare skulle klara mej igenom vattengympan idag. Icke! Den var döden för mina muskler. Det är ett under att jag ens orkar lyfta fingrarna över tangentbordet. Resten av kroppen ligger som en ihopfallen säck i soffan, gam-hals och hunch-back. Nice! För att beskriva min smärta och sinnesstämning ytterligare så har jag ritat en liten teckning nedan. Det röda motsvarar träningsvärk och utmattning. Resten kan ni nog uttyda själva..


Kommentarer
Postat av: Emilia

Underbar bild!

2010-02-15 @ 18:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0