fy fan vad skönt


Idag är jag ledig and I feeeeeeeeeel nice. I lördags åkte jag och Victor upp till stugan på Öland och stannade till igår. Nästan hela släkten var där: mamma, pappa, Mats, Kajsamaja, mormor, morfar, Björn, Elise, Allan, Elisabeth, Oscar, Louise och Lowe. Och fyra hundar: Nike, Ebba, Doris och Siv. Det blev krig, slagsmål och Siv var mest rädd. Doris och Ebba lekte och jagade varann, Nike endera vallade dem eller skällde ut dem.

Låg på stranden hela dagen igår och eftersom det fläktade så skönt så tänkte jag inte på att solen brände. När vi kom hem till Kalmar upptäckte jag min snygga bränna. Är helt röd på vänstra sidan av kroppen, ryggen och ena skinkan. Väldigt snyggt faktiskt, och framförallt skönt. Mitt hår ligger i feta klumpar på huvudet och tröjan klibbar fast i svetten. Fy fan vad skabbig jag är.

Ska nog ta en dusch och sen vetifan vad jag ska göra. Jag tänker ju knappast gå ut i den här jävla värmeböljan. Blir så jävla arg av värmen, det är jag väl inte ensam om?! Kan inte sova, och orkar fan inte röra mej så matt är jag. Det får väl bli Rederiet-race och kurera brännan idag då..


Oskar Linnros - 25
Oskar Linnros - Från och med du
Joshua Radin - I'd rather be with you
Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart
Snow Patrol - Chocolate
Chiddy Bang - Opposite of adults


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0