-


Sitter i sängen och lyssnar på världens bästa musik. Vaknade av skit-åskan och har varit uppe sen dess, skrämde livet ur mej, men Victor talade reson med mej. Har ätit frukost, druckit kaffe, borstat tänderna och duschat. Luktar cocos och banan, kan det bli bättre? Tror inte det.

Igår hade jag lyxkväll. Smaskade i mej kräftsjärtar, ölkorv, oliver, feta, drack DUFF beer och tittade på Rederiet. Riktigt skönt var det. Jobbar bara 50 % nu och det är så jävla nice. Två-tre dagar i veckan bara och resten ledigt. Passar mej perfekt såklart. Lat som jag är.

På tisdag ska jag upp till Öland och hänga i sommarstugan med familjen. Vi ska gå på Lammet & Grisen och det var fan längesen! Jag längtar redan..

Musik:
Alicia Keys - Doesn't Mean Anything
Oskar Linnros
Matt Pond PA - In An Aeroplane Over The Sea
Taking Back Sunday - This Photograph Is Proof


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0