livet livet


Har precis druckit upp mitt morgon-kaffe och ska slå upp boken vi ska ha seminarie om ikväll. Fem artiklar som handlar om genus ur ett historiskt perspektiv. Jag har tilldelats en artikel om cyborg-feminism, vilket är intressant eftersom jag aldrig hört talats om det tidigare. Jag är öm i hela kroppen idag efter ett underbart Bodybalance-pass igår kväll. And I love it!

Igår skickade jag in min anmälan till högskola/universitet hösten 2010. Det var sen afton men jag hade huvudet på skaft och ångrar jag mej så kan jag alltid ångra mej. Ty sådant är livet. Såhär blev det, efter att ha tagit intagningspoäng och ort i beaktning:
1. Psykolog, Lund
2. Psykolog, Göteborg
3. Psykolog, Linköping
4. Psykolog, Stockholm
5. Psykolog, Örebro
6. Journalistik med samhällsstudier, inriktning sociologi, Stockholm
7. Kriminolog, Lund
8. Sociologi, Växjö
9. Kriminolog, Sundsvall

Nu gäller det att skriva ett riktigt bra högskoleprov och bygga upp självförtroende.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Häftigt!Puss på dig!

2010-03-18 @ 13:16:51
URL: http://keerstins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0