mmmmmmm


Idag är jag uppe tidigt, antar att jag fortfarande går en smula på thai-tid för jag är pigg som en lärka.

De har mailat från Thailand. Tydligen har några turister lyckats haffa en kille som försökte sno deras väska, och de har bifogat bilder på honom. Riktigt ung, smal kille med lite långt och lockigt hår.. Det är så jag minns honom. Och det hände på exakt samma plats som för oss. Hur stor är sannolikheten att det inte skulle vara samma kille?

Nåja.. Idag ska jag och Emilia gå igenom lite kvitton och jag ska kontakta Trygghansa och fråga varför de inte hört av sej än. Egentligen är jag inte alls pigg på att börja härja igen, det är bara skräp och jag tycker bannemej att de borde kontakta mej och inte tvärtom. Det är jag som är deras kund och de har fått mitt ärende på sitt bord. Vad ska ni göra nu då?

Kollade precis vad min mobilräkning ligger på, 3500 cirka.. Hallelujah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0