yeah yeah yeah


Idag är jag ledig och det är så skönt att jag nästan spricker av glädje. Ledighet är verkligen så mycket bättre när det finns något att vara ledig ifrån. Har haft stängningspass tre dagar i rad nu och det är inte bra för mitt hjärta. Några minuter före utloggning får jag alltid panik över att någon ska glömma bort mej och råka stänga in mej..

So, idag tog jag sovmorgon, sen drack jag två koppar kaffe och åt gröt till frukost. Sen har jag diskat (en hel armés disk), råkade tappa ett glas i golvet som gick i fem miljoner små små små bitar.. Jag var barfota, men hittills har jag klarat mej undan splitter i trampdynorna. Jag dammsög och passade på att ta resten av lägenheten. Herregud asså, vår dammsugare är ju så gott som död så vi försöker undvika att använda den, men nu var dammråttorna stora som katter snarare. Eewww! När jag höll på i hallen höll jag på att bli galen på en fluga som hela tiden skulle vara in my face. Gissa var den är nu?! Mmm, i dammsugarpåsen. Det är inte många som lyckas dammsuga upp en livs levande fluga.

Om ett tag ska jag in till staun med Emilia och leta upp present till Victor som fyller år i övermorgon. Ikväll ska vi träna, för första gången på två veckor.. Mjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0