när man har tur


Okej nu är jag sådär arg igen. På H&M som vanligt.. Här har man gått och längtat och längtat efter Conscious collection och så släpps den i Kalmars butik flera dagar innan den skulle släppts, i alla fall delar av den, och jag blir arg för det, men tänker att det inte spelar nån roll för jag ska ändå köpa allt online. Man väntar med tålamod tills den ska släppas online, man går in.. Shortsen jag ville ha säljs tydligen bara i utvalda butiker, så fuck them tänkte jag; det fanns annat jag ville ha. Jag plockar på mig det, ska checka ut, betala med presentkort som jag önskat mig endast för detta ändamål.. Men det går inte att använda presentkort som betalmedel online.. Och de plagg jag vill ha är naturligtvis slutsålda i Kalmars butik. Nu dör jag. Är dessutom bakis och sjukt trött på Kalmar. Tack och adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0