okej det är lördag kväll och jag är sugen på fest yes




Har precis dykt in i min bästa (eller okej, näst bästa) discoväst och sitter här och väntar på maut. Det blir keftedes och rostade rotfrukter och den vetskapen stillar inte direkt hungern.

Idag har jag monstersökt jobb, städat, slappat och självklart badat. Nu är håret torrt och mitt enda problem är vilken parfym jag ska ha ikväll. Jag gillar egentligen inte att vara impulsiv och byta för en kväll när det kommer till parfymer, så jag borde helt klart köra på den jag alltid har. Den är min, för evigt.

Pepp-talk:
Lady Gaga - Born This Way
Maskinen - Buffalo Blues
Desmon Dekker & The Aces - Israelites
Gym Class Heroes - Clothes Off!
Common & The Last Poets - The Corner
Rhymefest - Devil's Pie
The Notorious B.I.G. - Mo Money Mo Problems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0