it's all going down the drain


Jag har kommit till nån slags punkt i livet där jag verkar få ångest av vad som helst. Det tröttar ut mig så förbannat, jag orkar inte med det. Det enda som verkar hjälpa är att ge efter för alla mina laster och diverse dödssynder, men så kan jag inte ha det mycket längre till. Det är både ohälsosamt och moraliskt förkastligt och hade jag varit katolik hade jag börjat oroa mig för vad som skulle göras mot mig väl i Helvetet - skulle helt klart bli insmord i eld och svavel, tvingad att äta råttor, styckas levande och kastas i en ormgrop.. Men sånt trams behöver jag inte oroa mig för. Istället oroar jag mig för att samhället snart kastar ut mig, dränker mig i bensin och kastar den brinnande tändstickan åt mitt håll.



slaktar-lyckan-häller-bensin-tänder-på-piss-on-the-ashes-playlist-deluxe:

Dashboard Confessional - So Long, So Long
Håkan Hellström - Gårdakvarnar Och Skit
Kristofer Åström - I Got Me Drinking Again
Damien Rice - The Animals Were Gone
Death Cab For Cutie - I Will Follow You Into The Dark
The Verve - Lucky Man
The Starting Line - Ready
Matt Pond PA - In An Aeroplane Over The Sea
Daniel Adams-Ray - Gryningspyromanen
The Plan - Foggy Days
Håkan Hellström - Bara Dårar Rusar In
Oasis - Talk Tonight
+44 - No, It Isn't
Ryan Adams - La Cienega Just Smiled

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0