how many more demons do you have to strangle


Okej. Idag har jag nån slags sugen-på-flätor-dag och då blir jag så jävla förbannad när mitt hår inte är tillräckligt för att få till en monstersnygg fishtail. Jag är också skitlack för att jag inte kan köpa saker. Jag vill ha kläder. Skor. Smink. RESA. Ja. Jag är faktiskt arg på precis allt idag. Det finns ingenting som inte är ett störningsmoment - så ur vägen. Jag lyssnar på lite M.O.P. och Talib Kweli så jag slipper tänka.

Jag är så innerligt trött och frickin bored och fuck besviken.

Jag försöker drömma om svarta naglar, långt ruffsigt hår, grått, boots, stickade stora tröjor med för långa ärmar, matta strumpbyxor, trashade jeans, stora halsdukar, Acne Pistols, tunna silverkedjor. Och kommande biopremiärer: Breaking Dawn, The Girl With The Dragon Tattoo..


Atmosphere - Lovelife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0