jag är lucy in the sky jag är högt över molnen


Först, aaaj vad jag har ont i min bakdel idag. Det liksom bränns i skinkmusklerna på grund av 10 minuter fatburning på indoorwalking-maskin, 45 utfall på vardera ben, 36 squats, 45 rumplyft á 23 kg och 10 minuter på gåbandet i maximal uppförsbacke. Gör om det om ni kan. Började kvällen på Pipes igår vid 17, åt och drack för 45 spänn, mer öl, mer öl, mer öl. Mot Harrys innan tio, gratis inträde, gratis garderob, gratis bowling. Två banor och två öl, sen dansade vi som Palacemannen på rejvgolvet, jublade när rökmaskinen sattes igång och jag blev alldeles svettig. Harrys sög sen, det var tydligen geeks night out så vi gick vidare till O'Learys, hällde i oss mer öl, träffade Anna och Jenny, köpte gyros och gick hem till Anna. Jag och Emelie somnade bredvid varann till Rasmus på luffen i hennes iPod. Vaknade halv ett idag, drack kaffe, åt fil med äppelmos, myste runt på stan, gick till Kunskapsnavet och anmälde mej till engelska c, träffade Moa på Hemtex, gick till Sensia där Allan jobbar och fick guidad rundtur och blev presenterad för varenda människa som jobbade där. Bussen hem, monsterplugg, mysig fisksoppemiddag med Anki, Mats, Kajsamaja, Cevin, Nils, mamma och pappa och nybakt bröd, mer monsterplugg. Och nu - FÄRDIG. FY FAN vad skönt.

Dagen-efter-after-work-what-up-låtar:
Veronica Maggio - Jag kommer
Paul Simon - Diamonds On The Soles Of Her Shoes
Basutbudet, Rebecca & Fiona - Låna pengar
Petter & September - Baksmälla
Anya Marina - Busrider




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0