tänk på mig nån enstaka gång


Nu var det obarmhärtigt länge sedan jag skrev något här. Och jag kan inte påstå att jag varit upptagen med något varken viktigt eller olidligt spännande. Jag har helt enkelt njutit av min frihet och känslan av sommar. Sitter här och dricker en öl för att fylla på med jungfrudom. Dagen har varit försmäktande varm och jag har till exempel pärlat fotlänkar, varit och handlat med mamma, gått en lång promenad, suttit på Kullö och gottat mig i solen och ätit middag med familjen på baksidan.

På lördag ska jag åka upp till Öland med Jessica, Sandra och Kim. Hoppas på soligt väder så jag får bada i Hagaby, sen blir det Kalk på kvällen. Söndag = Strand med Monzora.

Min absoluta favoritbild på Kajsamaja, sommar och Hagabys strand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0