det är svårt att vara ödmjuk när man är bäst


Vem hade kunnat gissa att jag skulle sitta i Oscar och Louises lägenhet på Bangatan i Göteborg, en söndagkväll som denna? Inte jag i alla fall. Jag och Emelie tog sovmorgon idag, kom upp till köket där Oscar helt apropå föreslog att vi kunde följa med dem hem i några dagar. Haha, tänkte vi först, men lät erbjudandet sjunka in. Vad fanns det egentligen för giltiga skäl till att vi skulle tacka nej? Så vi tackade ja. Stannade till i Smålands metropol Kosta på vägen, köpte fotskrubb och letade efter Lowe som gömde sig bakom klädställningar och under bord. Landade här hemma runt åtta-tiden och sedan dess har jag monsterläst engelskaboken.. Nu blir det lite plugg och sen släcker vi för natten. I feel alive again.

Imorgon tänker jag go berserk på Lush, och vi har även andra planer som jag tänker göra allt för att de inte ska slås ur hågen, så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0