snart är sommarn här i purpurvågor


Så, välkommen sköna maj. Nu är valborg och allt vad april hette över. Solbrännan börjar blekna ihop med minnen av värmen. Det är kallt idag. Som något slags straff för min lättja har jag åkt på halsont och hittills blygsam feber. Inatt har jag haft svårt att sova, har mest legat och huttrat och försökt få Siv att ligga tätt intill som enda värmekälla. Valborg var trevligt, vi var massa folk här hemma och grillade, spelade Äckliga familjerna (därav alla taggade som Tina af Kisstråle, Hinke Kräkman osv..) och drack rosé. En liten utgång på O'Learys och sen Mollys där vi träffade Anna & co. Igår städade jag undan halva festen och låg sedan död i sängen återstoden av dagen. Sov och tittade på avsnitt av serier jag missat om vartannat. Ska snart in till Holmgrens och fika bort den här måndagen.

Fort Minor feat. Holly Brook & Jonah Matranga - Where'd You Go



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0