sitting, waiting, wishing


Tisdag morgon. Kaffe i sängen med Siv och sudoku. Behandlar en nykläckt finne med tandkräm och hoppas att den ska förintas. Det kommer den inte att göra. Den kommer att bli pillad på. Mycket. Och så kommer området kring den att bli attackerat med nya finnar och så pillar jag på dem också. Stressfinnar.

Sitter och lyssnar på Håkan Hellström och kommer på att jag glömt skriva om hans sista turnéstopp på Liseberg här om veckan. Monzora och jag var där. Vi smugglade in rödvin som vi drack ur Coca Cola-muggar med sugrör och stod bakom en snubbe som... inte kunde dansa.. eller röra sig naturligt alls, men han dansade. Hela tiden. Vissa stunder kunde jag inte besluta mig för vilket som var mest underhållande - snubben eller Håkan. Åh, naturligtvis Håkan. Det är bland det bästa jag sett utan tvek. Gåshud hela konserten och Nu kan du få mig så lätt var fantastisk. Så också Det är så jag säger det + Kärlekens tunga.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0