köper allt som inte kan köpas för pengar

Jag känner livet i mig idag, samtidigt som mina revben skaver över hjärtat. Har haft en härlig lördag hittills. Vaknade tio, tog en dusch, åt nybakat bröd med salami och brie till frukost med mamma och Nils. Kaffe och snus. Bussen till stan, träffade Emilia. Köpte högst nödvändigt krafs och fikade länge. Nu sitter jag i köket och lyssnar på Maskinen, dricker halvtorr cider och funderar på vad jag ska käka till middag. Ikväll ska jag till Emilia och kolla på Breaking Dawn, dricka vin och måla naglarna. That's the stuff.
Nästa vecka är en underbar vecka. Söndagsångesten kommer inte att drabba mig i morgon. På måndag är det valborg = dubbelt betalt efter kl 13. På tisdag är jag ledig. På onsdag jobb. Torsdag jobb till 12, sedan ska jag supa mig full och flyga till Kreta kl. 16.40. Sen är jag helt enkelt ledig 4-13 maj. Hahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0