))<>((



Då var det onsdag igen. En mycket bättre dag än igår. Gjorde ett schema igår kväll för att jag inte skulle bli så handikappad idag och bara ligga i sängen eller sitta vid datorn. Det har fungerat utmärkt. Enda snedsteget var att jag råkade försova mej ett par timmar.

Jag gick upp vid tio. Gjorde kaffe och åt frukost till Heroes. Sen duschade jag och gjorde mej i ordning. Victor kom hit och åt lunch, skjutsade mej till OnOff där jag köpte Wii Fit. Äntligennnn. Och så skrev jag på nåt papper och så var jag medlem även där. Sånt där ska jag alltid göra. Först förköpa mej, sedan bli medlem och gå därifrån utan att riktigt veta vad som hänt. Jaja, det kostade i alla fall inget extra och så fick man betala inom 30 dgr. Sedan tog jag en promenad hem. Hade egentligen tänkt ta bussen men insåg att det här var min enda chans till lite sol så jag tog den. När jag kom hem åt jag lunch. Sedan kopplade jag in spelet och tränade i exakt 45 minuter. Vissa övningar var alldeles för lätta och vissa var alldeles för jobbiga. Min personliga tränare blev arg när jag la av mitt i en övning. Nu är jag helt mör så jag tänker kolla på Fringe och vila mej en stund. Sedan lovar jag att jag ska städa mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0