...


Är på jobbet idag igen, jobbar till 21 och det ska inte bli kul. När jag kom idag så fungerade inga datorer utan jag fick sätta mej på andra sidan bron, gillar't inte när jag måste sitta här. Alldeles ensam.

Tog på mej shorts dagen till ära, men det skulle jag aldrig ha gjort. Det är så jävla kallt här att jag fryser till is. Men jag är iaf inte för varm.. Det är ju värre, faktiskt.

Slutar som sagt vid 21, sen ska jag cykla hem och titta på Rederiet. Nu är Rolf död, Viggo har anlänt (HELL TO THE YEAH) och ett av mina främsta hatobjekt Regina Lund ska börja jobba hos Dahléns. Skit också! Imorgon är jag ledig och det ska bli fantastiskt. Det ska bli varmt och soligt väder, nästan så man kan åka på utflykt till någon strand på Öland och ha med sej matsäck och vara så svettig att man bara måste bada i det lagom varma havet. Jo det, drömma kan man alltid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0