stop all the clocks


Idag bara muggar jag. Vaknade med en lastbil parkerad över bröstkorgen och jag visste direkt; denna dagen - inte ett liv. Jag känner mej som vädret ungefär, behöver mer värme för att smälta. Emelie har farit sin kos och jag gillar't inte. Hon är mitt skratt, min wingwoman, sympatideppare och trogna slav under onsdagsfyllan. My north, my south, my east and west, my working week and my sunday rest..

Kan inte sluta lyssna på Coldplay - Lovers In Japan idag. Spola fram till 3.55 ungefär så blir resten av låtjäveln så outhärdligt vacker att det skär i bröstet.

Nepp. Nu är det dags att skärpa mej. Ska knöla ner lite prinskorv och gå bort till Emilia på hennes jobb. TTYL.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0