buy the ticket, take the ride


Jag finner inga ord för att beskriva hur lycklig jag känner mig idag. Solen lyser och vindarna är inte förfrysande kalla. Frukost på Emelies altan igen. I flera timmar satt vi. Jag har definitivt bränt mig. Tänker på Fear And Loathing In Las Vegas och därför kommer här ett citat som jag känner passar bra in på denna dag: "There was madness in any direction, at any hour. You could strike sparks anywhere. There was a fantastic universal sense that whatever we were doing was right, that we were winning."

BRAU LÅUTAR MEJD ARTISTER PÅU B:

Bob Dylan - Stuck Inside Of Mobile With The Memphis Blues Again
The Beatles - Love Me Do
The Beatles - Penny Lane
Bruce Springsteen - Old Dan Tucker
Bruce Springsteen - Mrs. McGrath

Och så bläddrade jag igenom min och Emelies gamla bilddagböcker och hittade några godbitar. Håll till godo!

Jag ser en hövding!

...

Frillan whatup!

Onsdag = obligatoriskt sköldpaddsrace och Vem där?

Midsommar 2005 i Gösjön

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0