what's higher than number one?


Känner livet i mig DELUXE idag, fortsätter rida på min våg. Vaknade runt åtta, tittade på Emelie bredvid mig och började nynna på saxofon-solot i den här låten och juckade på så att säga (spola fram till 0:40 och kolla in that dude asså), drack kaffe, käkade frukost med Lowe, cyklade hem, tog ut Siv, drack mer kaffe, åkte till gymmet, Body Balance. Mötte upp Nils vid Giraffen, köpte medicin till Siv (som blev jagad och biten av en rottweiler och en pitbull igår), köpte sprit, köpte snus, tog bussen hem, lunchade GI-style och städade köket. Nu har jag nyss klämt ut var ur Sivs sår och desinficerat det (mysigt). Lyssnar på CCR och längtar tills ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0