djup som en vattenpöl


Äntligen har en nyans av brunt spridit sig över min stackars kropp och jag känner mig åter igen lite, lite mer lycklig. Tvingade mig själv att sova länge idag eftersom jag inatt har lidit av sprängande huvudvärk, ni vet en-allt-för-åtsmitande-hjälm-känslan med inslag av illamående. Bihålorna knakar och spökar och hela huvudet är täppt. Annars mår jag finnemang. Har alltså legat i solen halva dagen och läst och gosat med djuren. Nu är det snart dags för grill och svinkallt rosé med jordgubbar i.

Äntligen fint väder igen och lite balkong i söderläge-känsla:

Bruce Springsteen - Old Dan Tucker

Wyclef Jean - Wish You Were Here

Peter Lemarc - Så Gott Att Må Gott Igen

Hoffmaestro - Highway Man

Lars Winnerbäck - Kom

Train - Hey Soul Sister

Al Green - Let's Stay Together


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0