low


Känner mig dödssjuk fast jag med allra största sannolikhet "bara" har åkt på en hederlig förkylning. Well, min hals gör ont, jag har rethosta, snuva och ögonen rinner. Orkar egentligen inte göra någonting, vill bara ligga i sängen i raggsockor och urtvättad t-shirt storlek XL, käka glass med för mycket chokladsås, titta på disneyfilmer och bli uppassad med alvedon, saft och sugrör. Regression på hög nivå. Anyhooow, jag har klätt mig anständigt i jeans och linne med underkläder under, satt upp håret och håller just nu på och bakar bröd. Det ligger på jäsning tills jag orkar resa mig upp och köra in det i ugnen.. Någon timme till uppskattningsvis.

På fredag är det vårfest på T-shirtstore och Andreas ska delta i modevisningen så Emelie och jag ska helt klart dit och skratta åt, eller jag menar titta på, honom. Man blir bjuden på öl också och då är man aldrig sen att anmäla sig, snikna jävlar som vi är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0