Buken spänner



Fy fan säger jag bara. Jag är gravid med köttbullar, prinskorv, Janssons frestelse, omelett, sill och julschnaps. Min mage gör uppror. Inget äckligt alltså, den bara spänner rätt ut som en gravid-mage och när jag åt efterrätt så gjorde det ännu ondare där resåren spände. Nu ligger jag i gästrummet och läser En bit av mitt hjärta och det är väl konstigt.. Här har jag längtat och längtat efter denna julaftons kväll i flera veckor och så vill jag bara ligga här själv och läsa. Egentligen så är det ju inte det jag vill, men när jag mår såhär så vill jag det. Jag skulle vilja att jag ville sitta i köket och hinka nubbar och spela spel och sjunga, men förlåt alltså. Hoppas magen återintar sin normala storlek.

GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0