Denna dagen, ett liv



Men jag är inte alls utvilad eller härligt julfräsch. Vaknade vid sex och kunde inte somna om. Jag har en känsla av att jag kommer få ångra det litet senare ikväll. Tänkte liksom ha dan-före-dopparedan-fest ikväll nu när hela släkten är på besök i Kalmar. Jag får väl ta en power-nap ifall jag hinner. Men lägenheten ser förjävlig ut. Victor kastade in en handgranat här förra veckan så nu ligger det kläder och sladdar och skräp överallt. Det innebär alltså att jag ska städa som en idiot idag. Och det fort som attan för sen ska jag sy på pappas jobb. Sen MÅSTE jag köpa mammas julklapp. Efter det hade jag tänkt hinna baka julgodis, men jag betvivlar att jag hinner. Och någon power-nap blir det antagligen inte heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0