troisième dimanche de l'avent


Nu är det tredje advent och tio dagar kvar till jul. Jag försöker bara få dagarna att gå som vanligt, för att jag inte ska hänga för mycket läpp på grund av min arbetslöshet. Men jag tycker att dagarna före och efter jul är bland de mysigaste på hela året så jag borde faktiskt försöka stanna till litet grann. Titta ordentligt på allt som glittrar och lyser. Det är ju bara jul en gång om året for Pete's sake. Ikväll ska vi på julkonsert i Kalmarsalen och det ska bli så himla mysigt.

Igår var jag hela dagen på stan med mamma. Köpte två julklappar och pekade ut julklappar till mej själv. Helst skulle jag vilja peka ut denna och denna och denna. Men det kan jag bara drömma om.. Kvällen spenderade jag med Emma. Vi drack vin och spelade Guitar Hero. Kuligt alltså.. Jag tror jag ska öva mej lite idag också.





Counting Crows - A Long December

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0