Okej det är fredag kväll och jag är sugen på fest yes


Vaknade halv tio idag. Skönt med sovmorgon. Har sovit ovanligt bra bortsett från den lilla petitessen att jag varit sjukt kissnödig halva natten. Vi gick och la oss vid halv tio igår, men jag låg vaken och läste en stund och jag stängde av datorn istället för att sätta igång något att somna framför. Mycket skönare än att bli psyk-attackerad av kortlekar. Det är väl helt enkelt det som är nyckeln till god sömn. Att inte ha det stressigt omkring sej den sista stunden innan man ska sova.

Igår hade jag en produktiv dag. Jag städade och tvättade och diskade och tränade och fyllde i kassakort. Sedan åkte jag hem till mamma och pappa och åt tacos. Nu sitter jag och väntar på mamma, vi ska in till stan och köpa julklappar. Fick en liten slant av mamma igår som Kråkan tjänat in. Väldigt snällt så nu kan jag köpa litet grann. Ikväll ska vi till Anki och baka julgodis, dricka glögg och kanske spela Rappakalja.. Ska bli jättemysigt.

Nu bär det av. SYLD.

Kommentarer
Postat av: DeafeeM - Humorblogg

muaha.. Jag åt också tacos idag !

2008-12-19 @ 22:44:53
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Anna-karin Jansson

Va treviligt vi hade =)

Det blev visst ingen glögg !!?

Jag hade ingen tanke på det!

Kram

2008-12-19 @ 23:36:22
URL: http://solenscentrum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0