tisdag



Sitter här och känner mej mör. Inte för att jag gjort nåt ansträngande, det gör jag ytterst sällan nu för tiden. Jag känner mej mör för att jag helt enkelt är mör. Skulle nog vara god grillad just nu. Om någon är sugen så är jag på Harvarevägen 1.

Vi har äntligen börjat få litet ordning i lägenheten. Slängt allt skräp och elektronikskrot, satt upp gardiner och draperi till sovrummet, köpt mattor och det roligaste av allt - en ny tv. Den är det snyggaste jag sett, näst efter Victor. Har inte hänt så mycket på sistone, var på helvetesintervjun i fredags och det gick ganska bra. Bättre än någon annan anställningsintervju jag varit på, men det behöver inte nödvändigtvis betyda att det gick bra på denna. Jag skulle vilja vara en fluga på väggen när andra är på intervju bara för att se hur de beter sej och vad de säger. Jag är nog rätt dålig skulle jag gissa på. Sitter inte still, tittar bort, kliar mej, skrattar falskt.. Men vad ska jag göra då? Jag har ju inte kul och det är ingen bekväm situation, det är lika bra att vara ärlig. Hoppas hon hatade mej och att jag inte får jobbet.

Ikväll har vi bjudit in Emma på middag. Vad vi ska äta blir en överraskning, men vad vi ska dricka är sprit. Extra mucho.

Adjöss och good bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0