Sjung halleluja och prisa Gud



Vaknade vid tio i morse men hade antagligen kunnat sova till tre om inte Victor väckt mej. Jag kan liksom sova hur länge som helst och jag är trött från morgon till kväll. Men när natten kommer då kan jag minsann inte sova. Jag ligger vaken till halv tre och tittar på Oz och snusar tills hjärtat slår i 90 knop. Då kommer ångesten som liksom blivit litet av någon jag kan räkna med. Inte för att jag vill räkna med ångesten men fan, så ligger det till. Idag ska jag börja ta 150 mg Venlafaxin. Då ska den få så den tiger. Inom några veckor så borde jag känna en förbättring sa människan. Om jag inte känner en förbättring inom några veckor efter att ha betalat sammanlagt 1184,50 så ska människan få smaka. Det svär jag på. Det som är så bra med den här bloggen är att knappt ingen känner till den och just därför kan jag skriva sådant här utan risk för att avslöja något privat för någon som ba sett ma pau staun i Kälmä.

När jag vaknat så blev jag serverad kaffe fast jag sa att Victor var taskig som spred omkring hemska hemska hemskheter i vår lägenhet. Tänk vad ett litet förlåt kan göra.. Sedan åkte Victor till jobbet och jag åt frukost med veckans KP-korsord. Efter det tog jag fram min Wii Fit balance board och tränade i exakt 42 minuter och låg halvdöd på mattan minst lika länge. Sen gick jag till mitt stammis-ställe Pessbyraun och köpte snus. Sen gjorde jag lunch av bajsluktande ägg, utgången mjölk och billigaste saltet på marknaden. Den som spar han har. Helt plötsligt så fick jag dödsmycket ångest och åkte raka vägen hem till Djurängen. Här har jag suttit sedan dess. Skrivit superduperbra personligt brev, referenslista och CV och redigerat bilder. Nu måtte de väl anställa mej allesammans tänker jag i min enfaldighet. Hur kan de låta bli när de ser mitt oemotståndliga leende och mina glittrande ögon kombinerat med ett så välfolmulerat och sanningsenligt brev? DET har jag undrat länge.

Hej då.

PS. På lördag är det inflyttningsfest för den som vill komma. Den som ser det här och vill komma kan ringa mej.

Beyoncé (Sasha Fierce) - If I Were A Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0