gives you hell



Här sitter jag i min ensamhet och väntar på bättre tider tror jag. Det är förvisso supertrevligt väder ute, men jag känner liksom inte för att gå ut och bara vara ute? Vad ska jag göra ute? Det finns inga lekplatser för 21-åringar vad jag vet och jag har ingen kompis att bara vara ute med heller. Stan har jag redan gjort och jag orkar inte gå en promenad med träningsvärk i röva. Jag vill inte gå ut på gården och sitta i gräset, det skulle kännas fånigt. Bättre vore det med en brassestol. Undrar när hyresvärden ska ställa ut möblemanget och grillen? Gubbjävel. Jag är så trött på alla gubbjävlar att jag vill gå ut med en piska och slå vilt omkring mej. Det ska jag inte, men nästa gång jag träffar på en viss gubbjävel så ska jag ge igen. Han är det otrevligaste fanskapet jag nånsin stött ihop med. En prakt-smocka från min broiler-höger ska han få rakt på näsan.

The All American Rejects - Gives You Hell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0