Dear Michael,



Jag försov mej igår, bokstavligen flög upp ur sängen och cyklade iväg till jobbet. När jag kom in i driften satt någon med Aftonbladet uppe. "Michael Jackson död" lydde rubriken. Jag trodde att jag drömde. Sedan var min dag förstörd. Jag satt och tittade mot Ölandsbron och såg mej själv hoppa från högbrodelen. Eller skära upp handlederna. Eller skjuta mej i huvet. Eller hänga mej. Jag vet inte riktigt, men vad de än säger så är det inte riktigt sant inne i mej riktigt än.

En vishetens och godhetens man som hjälpt så många barn trots att han aldrig fick vara ett barn själv. Och som skrivit så många kloka ord och sjungit om lösningen till världens problem så många gånger. En stilikon och sjukt begåvad artist helt enkelt. Och Han fattas mej så det värker i bröstet...






Kommentarer
Postat av: tekirch.

Hej! Allt bra med dig idag då? :)

2009-06-28 @ 16:28:06
URL: http://tekirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0