....


Ajajaj. Mina revben värker och jag kan knappt resa mej upp för att magmusklerna svider så. Jag var med andra ord på gymmet igår med Emma. Trodde faktiskt inte att jag skulle få så här mycket träningsvärk, för passet var inte överdrivet ansträngande och jag stretchade hela kvällen. Men uppenbarligen är jag riktigt otränad, så nu ska jag verkligen försöka hålla uppe det här hälsobeteendet. Passet gav mej en kick och jag var salig en bra stund efteråt så trots värken ser jag fram emot nästa gång.

Idag ska jag försöka plugga mestadels, läsa Eclipse och ta det lite lugnt och inte stressa. Jag berättade för Victor igår att jag är kär i Edward och Jacob, men som jag förväntat mej så brydde han sej inte whatsoever.. men det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0