tusenbröder och marabou


Mmmm.. har haft en riktigt slapp och skön dag. Vaknade tidigt till Tom DeLonges ljuva stämma och myste kvar i sängen medan Victor duschade och drack kaffe. Sedan kom jag hem, knäppte på Nyhetsmorgon, drack kaffe, åt gröt, kollade mailen osv. Sedan såg jag brevbäraren knöla ned paket i brevlådan redan klockan tio (han brukar komma efter två). I första paketet fanns ALLA SÄSONGER av Tusenbröder, Garden state, Maria Larssons eviga ögonblick och Nick and Norah's infinite playlist. I andra paketet fanns ett par jeansleggings med pads på knäna. Sweeta som bara den.

När mamma kom hem så åkte vi till Maxi. Där handlade jag delikatess-varor, som jag helt enkelt inte kan leva utan: havtornsjuice, ekologisk quinoamüsli, eco-chips, yoghurt-hallon-choklad och kattmat. Efter det körde vi förbi Nautilus och skaffade träningskort (what up!). Jag har tänkt börja försiktigt och jobba mej uppåt till mitt mål. Iofs har jag nog tänkt mej en aning större underarmar och liiite mindre bröst. 

Nu väntar en nyöppnad snus-dosa och fler avsnitt av Tusenbröder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0