any other day


Va fan, Orup stammar ju.. Det visste jag inte. Visserligen har jag nog aldrig sett honom i en intervju, men varför stammar han när han pratar och inte när han sjunger?! Det är en gåta. Vad irriterande det måste vara att stamma, jag skulle bli helt galen på mej själv, eller låta bli att prata över huvud taget.

Sitter just nu och gör check-listor inför resan. Jag ska lägga upp lite grann i vår Thailand-blogg, fmylifenot.blogg.se, om en stund. Har precis shoppat lite på h&m:s hemsida som kan vara bra att ha med sej. Jag kan bara inte sluta shoppa här hemma, och jag är hopplös, jag vet. Men check it out, how could I not?

 

Hjärtformad urringning, blommig och alldeles alldeles underbar


 

Jag drömde inatt om en klänning som såg EXAKT ut såhär, khakifärgad med fickor på sidorna, och vad hittar jag? Den kostade 69,50 förresten..


Nu när jag sett Sofi Fahrman hänga i bootcut-jeans på sistone så blir jag riktigt sugen. De här var fina i färgen, inte för utsvängda, fickorna sitter högt upp så man slipper hängröv och de kostade endast 149 spänn

 

STJÄRT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0