we all look like we feel


Nu har jag städat hela stället. Jag har sorterat kläder, slängt gamla uttöjda trosor och strumpor med hål i och dammat och putsat varenda liten yta. Jag har torkat kiss från toaletten, tagit bort döda blad från växterna och sugit upp döda flugor tills dammsugaren gick sönder. Eller jag tror den gjorde det. Filtret ramlade av och sen gick det inte att stänga av den, för knappen satt fast. Lovely lovely.

Eftersom vårt internet bara fungerar lite när det passar det så lyssnar jag numera på musik via iTunes. En rejäl överdos ångest och sentimentalitet.

Five For Fighting - Superman
Lars Winnerbäck - Söndermarken
Håkan Hellström - En Midsommarnattsdröm
Coldplay - Shiver
Counting Crows - Come Around
Alicia Keys - If I Ain't Got You
Beyoncé - If I Were A Boy
Christian Kjellvander - Days Of Black
Dashboard Confessional - Stolen
Laleh - Simon Says


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0