fo' shizzle my nizzle


Nu har jag haft en hård helg. Igen. Jag som skulle ha en lugn helg.

Jag vaknade 13.34 idag på Emelies soffa. Konstigt nog verkar jag sova som allra bäst när jag ligger obekvämt. Igår var vi på Palace (!!!) och jag tyckte vi skulle dansa som om det inte fanns någon morgondag, tills jag blev helt opepp. Då gick jag och Moa till Corner och delade på en gyros och pratade om livet. Sen gick jag hem till Emelie, la mej på soffan och tittade på Pelle Svanslös.. Hur underbart är inte det? Idag har jag mest stressat. Mamma och pappa plockade upp mej i staun, sen åkte vi hem. Jag började med långkok runt halv tre, som var färdigt vid fem. Däremellan har jag duschat, städat och fixat. Sen hämtade jag och Mats sängarna i lägenheten och nu kan jag äntligen andas ut en liten stund..

Helgens soundtrack:

Maskinen - Segertåget
Afasi & Filthy feat. Snook - 1990 nånting
Lorentz & M. Sakarias - Baby!
Oskar Linnros - Din mamma
Lykke Li - Get some
Taio Cruz - Dynamite
Kings Of Leon - Radioactive
Jay-Z - Izzo (H.O.V.A.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0