god natt


Mmm jag känner mej riktigt avslappnad och ompysslad. Har varit på Bodybalance och sen tagit en lång varm dusch mot nackspärren och träningsvärken, peelat ansiktet och smort in kroppen med Canoderm. Canoderm är numera ett måste för mej, det finns inget mer underbart att smörja in sej med, förutom möjligen barnolja. Vad man än väljer så blir man mjuk som en bebisrumpa and I like it.



Jag har haft en oerhört produktiv dag trots att jag inte gick upp förrän elva. Jag har pluggat som en dåre, städat hela lägenheten och rensat klädkammaren, bakat semlor (som blev torrare än Saharas öken) och tränat. Imorgon är det dead-line för zebran och jag ska till skolan på kvällen. Där ska vi lyssna på föreläsning om, tro det eller ej, sexualitet, kön, queer. There's no end to the jädrans tjatet om that stuff. Visserligen intresserar det mej, men jag tycker kursen borde kunna handla om något mer. B-kursen innehåller dock handikapps- och kriminologiskt perspektiv, så jag får väl vänta till dess.

Jaja. Nu ska jag kolla på Lost och hälla i mej en kopp rölleka-te. Det smakar ruttet hö, som inte ens en häst skulle vilja smaka på, men är tydligen nyttigt, antiseptiskt (jag gör ytterligare ett försök till att förgöra min acne) och lugnar oroliga magar. Hela jag är orolig dygnet runt, så ifall det hjälper magen så har jag åtminstone en o-orolig kroppsdel.



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Jansson

Hej.

Hade du testat tvålar från Moderjord? De är tydligen det enda som funkar för huden =) Billigt och enligt många helt fantastiskt!!!

2010-02-27 @ 18:22:40
Postat av: Kerstin

Nej det har jag faktiskt inte.. men nu blir jag nyfiken och ska kolla på det :) Jag använder tvål och schampokakor från Lush. De är fantastiska! =) Förresten, behöver du hjälp med flytten i veckan? Jag har tid!

2010-02-28 @ 20:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0