and I'm like yeah whatever


Pluggandet fortsätter.. kom på att jag skrev fel igår, tentan ska vara färdig imorgon och inte idag. Så än behöver jag inte starta paniken. Jag vaknade vid nio-tiden av Victors klocka och sa åt honom att gå upp så det skulle han. Sen blundade han igen och då sa jag "jag slår vad med tusen spänn på att du somnar om" - "it's on!" sa han och somnade om. Sen ringde klockan igen och jag bad om mina pengar. Fick kaffe på sängen, kollade på DH (som inte är särskilt bra alls längre) och mailen. Sen åt jag vaniljyoghurt med boveteflingor (mumsigt) och började läsa zebran utan magsår igen. Den är fortfarande bra och intressant men jag köper inte hans resonemang till 100 %. Det är antagligen det som är meningen med uppgiften, men jag tycker det är irriterande att läsa böcker som man hela tiden känner sej kritisk till. Så efter ett tag tröttnade jag en smula och bestämde mej för att träna lite. Rullade ut yogamattan och körde 10 minuter pilates-inspired crunchless core workout och 10 minuter pilates thigh workout med Nicole - fitness expert at sparkpeople.com. Hon är en mördare, har alla de bästa övningar jag någonsin prövat och inte tröttnar på eftersom de är utmanande och roliga, samt de bästa stretch-teknikerna. Så om du inte har råd med ett gymkort, visit sparkpeople.com - that's all I have to say about that.

Nu ligger jag här igen och lyssnar på gamla godingar med Coldplay. See You Soon, Warning Sign, Don't Panic.. mmmm...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0