bad news never had good timing


LET ME HEAR YA SING IT, SJUNG HALLELUJAH OCH PRISA GUD, UPPSTÅTT HAR JESUS OCH VÄLSIGNAD VARE HAN SOM KOM I HERRENS NAMN! Jag har läst ut Varför zebror inte får magsår, samt skrivit sex A4-sidor med reflektioner och citat från boken. Nu ska jag bara göra en vetenskaplig analys också, men det är småpotatis.

Just nu sitter jag och tittar på youtube-klipp där John Mayer gör suveräna covers på suveräna låtar, till exempel Tom Pettys Free Fallin. Häromdagen tittade jag på reprisen av Skavlan när han var där. Det är inte nog med att han är sjukligt snygg, charmig, rolig, typ världens bästa gitarrist och sjunger bättre än Guds alla änglar, nej. Han är klok också. Och miljömedveten. Och en hora förstås, men det kan jag ha överseende med. Han är min idol, alla kategorier numera.

 

Nu sitter jag nästan och våndas över att jag beställde de där skorna igår, för hur är det nu igen.. Kärleken dyker upp när man slutar leta. Och vad tusan tror ni händer.. Jag hittar ett par ännu mer perfekta skor, för en billigare penning. På samma hemsida hittar jag även sommardrömmen, som jag velat ha sedan jag såg någon kändis ha på sej en liknande för tre år sen. Nu måste jag tyvärr skära upp mina handleder, borra ett håll i högra tinningen och hoppa från balkongen.

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag gillar klänningen, den är ju ett måste till Grekland!

2010-01-19 @ 19:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0