cravings


Jag måste stilla min shopping-hunger, eller åtminstone få berätta om allt jag vill ha (MÅSTE HA!). Det är så farligt lätt att klicka hem grejer på nätet, välja faktura och sen bli ruinerad vid nästa betala-räkningar-dag. Så jag låter bli. Jag har också planer på att förvandla vår betongklump till balkong till en blommande och prunkande oas. Först och främst en plastmatta med något trevligt mönster. Blomlåda med persilja och smultron. Mammas egengjorda betongkruka med ljung och mynta. Små söta caféstolar med bord. Ljuslyktor i roliga färger. Det är drömmar, blott, and so are these..

All star Hi mono SEK 699, Converse - NELLY.COM

Converse, från Nelly


Onyx Pin Up Star Bottom SEK 498, Vitamin A Gold - NELLY.COM

Snyggaste bikinin ever, från Nelly

Spray-on tunnstrumpor så att benen ser sådär sjukt perfekta ut fast det är bara på låtsas, egentligen är de fulla av bristningar, ytliga blodkärl, inväxta hårstrån, celluliter och pigmentfläckar, från Eleven

Världens kanske bästa ansiktsmask, från Eleven

Bananschampoo, fair-trade, från BodyShop

Textilspray som doftar fräscht nytvättat, från Eleven

Antagligen världens bästa handscrub, från Eleven

Den bästa fuktighetskrämen jag provat, från Eleven.se

Rosa nagellack, från Eleven.se

Randigt, från Lindex

Halsband med rosett, som jag letat efter sedan jag såg att Charlotte i Sex and the City hade ett för cirka 5 år sedan, från ASOS.com

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0