jag säger nej


Mina uppdateringar suger, jag vet, men jag har liksom inget att berätta.

Har precis duschat. Luktar cocos, banan och papaya. Ska smörja in mej med Canoderm och njuta av den kanske sista ansynen av solbränna för det här året. Nej, jävla neggo, klart det blir fint väder igen. Nästa vecka har jag semester och då ska jag njuta ordentligt. Sovmornar, lugn och ro, ingen stress.

I tisdags åkte jag och Nils upp till Öland. Solade, badade en masse, åt på Lammet & Grisen (så jävla mycket filé med vitlökssmör), sov gott med Siv vid fötterna, spelade Yatzy. Som sej bör. I fredags jobbade jag till 21 = stängning. Blir alltid nervös över att de andra ska glömma mej så att jag blir inlåst över natten. Ser framför mej hur jag bäddar åt mej i vilorummet och käkar upp andras matlådor till middag. Igår jobbade jag 9-17, sög. Idag ska jag jobba till 18 = stängning. Shiiit.

Victor har fått en inflammerad hårsäck så han går runt och kvider och kan knappt röra sej. Stackarn.. Nu blir det 1177.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0