listan



1. Ditt favoritställe på sommaren?
Baksidan hemma i Djurängen, eller Öland.

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
På en strand, med full kylbag och roligt sällskap så klart!

3. Vad lägger du hellst på grillen?
Köttfärsbiffar och grilloumi 

4. Vad har du för planer för årets semester?
Jag har ingen semester men jag planerar för den ändå. Jag ska till Öland och jag ska till Mallis eller Kreta, annars dör jag.

5. Dina bästa sommarfärger?
Turkost, korall, aprikos, vitt

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Jordgubbar till varje pris, semesterfylla, att tävla i solbränna och annat fånigt (som även jag lider av)

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Mjaa, de flesta somrar jag minns är på Öland med lammungar och bada naken i regn och sova på logen

8. Havet, sjön eller poolen?
Havet 4eva

9. Vad väljer du i glassbaren?
Blåbär, pecan, daim, banan, polka

10. Vart går din drömsemester?
Health retreat till Bora Bora eller smaskig upplevelseresa till Kuba eller något riktigt glassigt lyxhotell på franska rivieran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0