efter slask och is och snö fanns plötsligt nåt att leva för


Jag känner livet i mej idag. Jag har varit ensam i mej själv och känt att mitt liv var slut ett tag nu. Jag vet inte varifrån känslan kommer. Igår låg jag hela dagen i sängen och tittade på Grey's Anatomy. Jag kände det som om världen hade stannat och att ingenting pågick utanför sovrummet. Som en zombie var jag. Victor fick krama mej och ge mej mat, annars hade jag brutit ihop helt tror jag. Men nu är det över i alla fall.. Upp igen! Det är ny vecka och jag har bestämt mej för att den ska bli grrrrreat. Jag ska träna varje dag och utvinna energi, som jag ska använda till att plugga. Det är seminarie på torsdag och jag vet inte vad det handlar om än. Men jag tror nog jag kommer klara det, det har jag alltid gjort. Jag fick VG även i delkurs 2 och på de grunderna baserar jag mitt antagande.

Idag: BodyBalance
Tisdag: Ab's
Onsdag: BodyBalance
Torsdag: Seminarie
Fredag: BodyBalance
Lördag: Ingenting
Söndag: Yoga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0